Thank You! / ¡Gracias! / Multumesc !

I just wanted to thank you for the 10 000 views that I got on flickr. I think is amazing, and I hope there will be many more in the future! 😀 I really appreciate your support, your interest and your comments. They helped me understand better the art of photography and grow as an artist. Flickr also helped me get in touch with a lot of people and also meet some of them in person.

Solo quería daros las gracias por las 10 000 vistas que tengo en flickr. Es algo impresionante, y espero tener muchas más en el futuro ! 😀 De verdad, aprecio mucho vuestro apoyo, el interés que tenéis en mi galería y todos los comentarios que me enviáis. Éstos últimos me han ayudado entender mejor el arte de la fotografía y crecer como artista, al igual que el Flickr me ha ayudado contactar con mucha gente que tiene la misma afición y también conocer algunos de los fotógrafos en persona 🙂

Voiam doar sa multumesc tuturor pentru cele 10 000 de views pe care le-am strans in timp pe flickr. E minunat! Sper sa strang mai multe in viitorul apropiat 😀 Apreciez mult suportul vostru, interesul de care ati dat dovada si pentru toate comentariile pe care le-am primit. In mod sigur, aceste comentarii máu ajutat sa inteleg mai bine arta fotografica si sa cresc pe zi ce trece mai mult ca artist. Deasemenea, prin intermediul flickr am reusit sa cunosc multe alte persoane cu acelasi hobby, unele dintre ele chiar in persoana 🙂

Responder

