On the fresh grass – Photo Retouch[EN, ES, RO]

EN: It´s been an amazing day today – sunny and nice, the best day for a photoshoot. I planned this with a my friend Dora a few days before, and today we went out. I´m pretty happy with the results, and I think I´ll be uploading them one by one, during the next days. And yes, here´s the photo, and below you´ll find the video where I show my workflow. I´d be pleased to know which one of these two is your fave 🙂 Color or B&W?

ES: Hoy ha sido un día magnífico – muy soleado y bonito, el día perfecto para una sesión de fotos. La planifiqué con mi amiga Dora hace unos días, y hoy salimos. La verdad es que me gustan bastante los resultados en estado puro, por lo cual creo que voy a subir más, una por una, en los próximos días. Y si, aquí está la foto, y abajo hay un vídeo en el que os enseño como trabajo en PS. Me gustaría saber cual de las dos os gusta más. En color, o en blanco y negro?

RO: A fost o zi minunata – destul de insorit si frumos timpul, o zi perfecta pentru o sesiune foto. Am planificat-o acum cateva zile cu Dora, si bineinteles, azi am iesit. Mi-au placut destul de mult rezultatele, motiv pentru care probabil voi mai urca din fotografii in zilele urmatoare, una cate una. Si da, pe aici pe undeva e fotografia, la fel si video-ul in care arat cum am lucrat. 🙂 Mi-ar face placere sa stiu care dintre cele doua va place mai mult – color sau alb-negru ?

Responder

