Duplicate ?

          Sunt, in momentele astea, cumva impartita in doua .. Intai, e pasiunea mea pentru fotografie, la care cu siguranta nu pot renunta, iar apoi facultatea. Cu totii stim(cu atat mai mult cei care impart acelasi hobby cu mine) ca timpul e de mare ajutor cand vrei sa fii fotograf. De multe ori am senzatia ca pot sa fac mult mai multe cand vine vorba de fotografiile mele, insa aproape de fiecare data ma limitez –  intr-un fel sau altul. Stiu ca sunt in toata lumea si chiar si aici, in Castellón, foarte multe persoane pasionate, si cea mai mare parte dintre ei doresc sa faca din asta un job. Nu vreau sa fiu un fotograf cu adevarat pana nu stapanesc bine camera pe care o folosesc, cu atat mai putin daca nu ma pot dedica acestui lucru cel putin in proportie de 50 la suta. Nu vreau sa le cer persoanelor din jurul meu sa stea in fata camerei daca stiu ca nu le pot oferi un rezultat de calitate.

          Si sa renunt la facultate pentru un hobby care nu imi asigura ca voi ajunge undeva ar fii un lucru prostesc.

         Ca sa ajung totusi la un compromis cu mine insami am hotarat sa nu renunt la niciuna dintre cele doua, insa fotografia ramane de moment pe locul doi. Ce vrea sa insemne asta ? Ca voi incerca atat cat pot sa imi centrez atentia asupra lucrurilor pe care le am in plan. Suna a rezolutie de an nou, dar planurile abia de curand le-am facut.

          Sunt in anul 2 la facultate, si din cate observ e cel mai greu de pana acum. Si ca sa inveti intr-o limba in care cu 3 ani in urma nici nu stiai sa o vorbesti coerent nu e chair asa de usor cum pare. Deci care sunt planurile mele ? Sa termin la anu´ facultatea (multi o termina in 4-5 ani, tocmai de-aia mi se pare un plan maret), si intre timp sa invat limba franceza si limba germana(cel putin sa incep sa inteleg si sa ma pregatesc pentru viitoare conversatii). Daca reusesc sa termin asa cum zic, am in plan sa fac ciclul 2(e un pic complicat de explicat chestia asta, dar ideea e ca atunci cand termin voi putea primi diploma sau licenta, nu stiu exact ce e) de comunicatii audiovizuale.

          In alta ordine de idei, ma gandesc ca ati vrea sa stiti ce m-a apucat sa spun toate astea 🙂 … Am avut multe momente in care am inceput sa scriu un post pe blog tot de atatea ori am ramas cu un “draft” nepublicat, pentru ca nu am crezut ca v-ar interesa sau ca ar trebui sa stiti lucrurile respective, insa am 3 zile de cand incerc sa socializez cat mai mult cu lumea, iar asta face parte din plan 🙂 .. Ca sa pot socializa trebuie sa ii las pe ceilalti sa ma cunoasca 😛

          Pentru cei care nu stiu – am vrut din primul moment sa fac facultatea de comunicatii audiovizuale(Comunicación audiovisual), insa aici in Spania inscrierile la facultate se fac in 2 serii: in iunie si in septembrie. Cum eu am terminat liceul in iulie(abia pe 4 iulie mi-am primit diploma de bac si foaia matricola), mi-a fost imposibil sa ma inscriu in prima serie, drept pentru care am facut-o in septembrie. Ghinionul meu a fost ca atunci erau inchise locurile pentru facultatea de care vorbesc si cea de Publicitate si Relatii Publice(Publicidad y relaciones públicas) si am fost sfatuita sa ma inscriu la Turism, pentru ca apoi sa ma pot transfera la una din cele doua pe care le aveam in plan. M-am adaptat situatiei si acum ma bucur ca am reusit sa invat cate putin din toate pana in momentul asta.

          Prin urmare, sedintele foto cu diferite persoane raman de moment undeva “in aer”, doar in cazuri exceptionale probabil voi fotografia persoane diferite de cele pe care le vedeti de obicei pe blog sau pe flickr.

          Inspiratia pentru postul asta mi-a venit in momentul in care am vazut ca poza de saptamana asta e cea cu numarul 51 din proiectul de “52 weeks”. A fost frumos, dar probabil nu voi mai incepe altul pana nu sunt destul de sigura de creativitatea si timpul pe care le am la dispozitie.

          Cam asta ar fii prima parte din procesul de cunoastere 🙂

  1. Inteleg ca nu mai faci față. E normal, nimeni n-ar face daca ar face atat de multe. Aia cu “e bine ca stii din toate cate ceva” nu stiu cat de bine e pentru ca la final vei avea un nivel mediu la toate si cerintele sunt foarte mari pentru a fi bagata in seama cred ca stii mai bine decat mine ca doar d-aia iti faci ordine in planuri. Multa bafta si spor la treaba!

    • 🙂 in primul rand, multumesc frumos de comentariu 😛

      Era legat de facultatea de turism, ca asta facem noi … cate putin din toate – am facut materii de publicitate, de contabilitate, de geografie, limbi straine, etc. si niciuna dintre ele nu a fost aprofundata intr-un mod deosebit 🙂
      Si de-aia si ziceam ca ma centrez pe facultate acum, ca sa nu le “infruntesc”, ca sa zic asa- si pentru ca imi e mai de folos in momentul asta, iar cand o sa am timp o sa pot face si ce imi place 🙂 Asta nu inseamna ca nu o sa mai fotografiez deloc, doar ca o sa renunt la proiecte gen o fotografie pe saptamana si o sa fac mai rar cate un proiect mai bun:P sunt sigura ca ma intelegi 😛

  2. Pingback: Tweets that mention Duplicate ? « xPhotoLore -- Topsy.com


Responder

