Give Love

EN: I don´t have a “pure” idea of a post right now, I hope i´ll get it until the end 🙂 It´s just that I realized that before I didn´t like so much what i´m doing (i study tourism at the UJI), but I knew that i had to do something to keep going, so I said to myself “Come on, sleep on it for a while, I´m sure we´ll find a solution”. Haha, not really, i´m not talking to myself like this or talking about me and myself as “we” :P. But anyway, this is the idea…I thought about it and did exactly what I had to do – go on with it. I realized there are so many interesting things that I find out here that many people don´t know. I study Economy, Psychology, Geography, Public relations and how to advertise, informatics and many others, and apply them to my life. I don´t care about Psychology, but I´m sure than when i´ll have the exam approved i´ll be able to persuade people or to understand better their behavior(for example, make them act better in front of my camera). I don´t care about Geography so much, but even if i didn´t approve this subject yes, i´m able to tell when it´s going to rain and why, just looking at some strange blue, red or orange lines on a map. And so on, and so forth. The fact is that you have to give love. You have to love what you´re doing to succeed to the “next step”, and this could mean whatever you want. We all know that the next step is more important than the last one.


ES: No tengo una idea clara de la entrada que estoy escribiendo, pero espero tenerla hasta acabar con esto. 🙂 La cosa es que me he dado cuenta que antes no me gustaba para nada lo que estoy haciendo (Estudio turismo en la UJI – Castellón), pero sabía que tenía que hacer algo para salir adelante, así que me dije a mi misma ” Vaa, piénsatelo un poco, estoy segura que encontraremos una solución!”. Jaja, no dije exactamente esto – No hablo con mi misma así, tampoco no digo “nosotras” cuando hablo de mi persona y yo. 😛 .De todas formas, esta es la idea … pensé en esto e hice exactamente lo que tuve que hacer – continuar. Me di cuenta que hay tantas cosas de las que yo me enteré estudiando esto que mucha gente todavía no las conoce. Estudio Economía, Psicología, Geografía, Relaciones públicas y como promocionar los productos, informática y muchas otras, y las aplico a mi vida. No me interesa la Psicología, pero estoy segura que cuando tendré el examen aprobado seré capaz de persuadir a las personas para hacer algo o entender mejor el comportamiento de las mismas(por ejemplo, hacer que actúen de una forma u otra delante de la cámara). No me importa tanto la geografía y, aún sin haber aprobado la asignatura todavía, estoy capaz de decir si va a llover mañana y porque, solo con mirar unas líneas extrañas en un mapa. Y podría seguir así mucho tiempo. Lo importante es que tienes que ofrecer cariño. Poner un poco en todo lo que haces para poder seguir adelante y pasar al “siguiente nivel” Todos sabemos que el siguiente paso es más importante que el anterior.

RO: Nu am o idee clara in legatura cu postul acesta, dar sper sa  o am pana spre sfarsit.  Am realizat de curand ca inainte nu imi placea prea mult ceea ce fac acum(studiez turism la UJI), dar stiam ca trebuie sa fac ceva ca sa pot continua, drept pentru care mi-am spus: ” Hai mai, gandeste-te putin.. Cu siguranta vom gasi o solutie”. Haha, nu chiar asa, nu vorbesc singura de obicei, si nici nu vorbesc despre mine si persoana mea ca despre “noi” 😛 . Dar oricum, asta e ideea: M-am gandit bine si am facut exact ceea ce trebuia sa fac – sa continui. Am realizat si ca invat atat de multe lucruri interesante, pe care cei mai multi dintre cei din jurul meu nu au de unde sa le cunoasca. Studiez economie, psihologie, geografie, relatii publice si cum sa facem publicitate, informatica si multe altele, si le aplic la viata mea. Nu ma intereseaza psihologia, dar sunt sigura ca in momentul in care voi avea examenul aprobat voi putea determina persoanele din jurul meu sa faca un lucru sau altul, voi putea intelege comportamentul lor(de exemplu, sa aiba o atitudine sau alta in fata camerei foto). Nu ma intereseaza prea mult nici geografia si, chiar daca inca nu am luat examenul, sunt in stare sa zic daca maine va ploua sau nu si de ce, doar uitandu-ma la niste liniute ciudate si colorate cu rosu, albastru, portocaliu si galben pe o harta. As mai fii multe, dar ma opresc aici. Ajungand la ideea finala, cel mai important e sa oferim iubire. Sa punem un pic de dragoste in tot ceea ce facem pentru a putea ajunge in fiecare zi putin mai sus. Cu totii stim ca urmatorul pas e mai important decat cel de dinainte.

Responder

