Creative [1]

Cum am spus, atunci cand nu am fotografii facute de mine, voi publica vreun filmulet sau alte fotografii care mi se par interesante – si in acelasi timp creative 🙂

E un scurt-metraj, de vreo 20 si ceva de minute

Listen” e numele filmului, iar  fcrabbath e numele userului de youtube 🙂
Vizionare placuta !

    • In general nu prea imi place sa scriu despre mine… prefer sa vada si altii lucrurile care mie mi se par interesante 🙂
      Stai linistit, ca voi scrie si despre mine … cand voi avea ce . :)) deocamdata nu am zilele atat de pline incat sa am mereu de povestit 🙂


Responder

